YB KUALA SEPETANG MEMANG CELAKA DAN KURANG AJAR!

YB Tai Sing Ng memang KURANG HAJAR buat sesuka nenek dia macam Bapak Dia punya Negeri! Memang Kurang Ajar sebaik dewan mahu memulakan Sidang, seperti biasa lah semua orang sudah tau opening scene dah tentulah bacaan doa. semua bangun tanda hormat sambil mendah tangan sebagai aminkan doa, gua nampak kalau bukan islam akan bangun dan tunduk sepanjang bacaan doa yang bukan lama mana pun!

Si Bajang Maut ni pulak memang duduk dibaris depan, dia adalah Adun yang paling hampir dengan Speaker Dato' Ganesan selain dengan Badut Thomas yang selalu buat lawak serta jadi badut Sarkis. buat menggelegak anger gua si Haram jadah ni buat muka Kinzir duduk selamba seorang diri bila bacaan Doa dibacakan, dia sorang je yang tunjuk biadap macam binggung sama seperti babi yang kekenyangan. memang kurang ajar!

Paling Pelik dan yang gua tak paham bila kaum lahabau cium mulut PAS seorang pun tak tegur haram jadah ni, apa cerita brader! macam kawasan pembankang semuanya takda orang islam atau kecut telor lu semua nak tegur, Gua sendiri pun tak sanggup bodo kan kaum gua..... apa lagi sudah terang semua nampak perangai kinzir siharam jadah ni rasa terhina tak hormat islam!
luo rang asyik sembang tinggi macam orang alim dengan sejemput janggut yang kononya perjuangkan agama kejalan benar! pigi dah gua rasa lu semua memang kecut macam kena anjing gila kalau melawan, gua rasa lu paling takut hilang jawatan sebab itu lah lu tak kan berani tegur dengan semua haram jadah yang menjadi ketakutan dan fobia dengan teguran sahabat lu!


Gua peduli apa sama bapak lu kalau gua nak tegur lu orang supaya ada ingat! kalau sudah ikut belakang bontot dan mengangguk bila disuruh gua ingat lu jangan jadi pemimpin Rakyat Yang Haprak, nasihat gua baik lah lu letak jawatan dan pegi berniaga air jambu leleh 519 ka atau lu pegi jual karpet...... tak sapa nak marah lu, hati lu pun senang, ikut suka lu nak buat apa sebab sapa nak marah ku buat sesuka hati BAPAK lu! adoiii baik lu potong buang bagi anjing makan..... dari hidup menyusahkan Rakyat dan habiskan harta rakyat ikut suka bapak lu je!

0 Response to "YB KUALA SEPETANG MEMANG CELAKA DAN KURANG AJAR!"

Post a Comment