MUSIM ORANG GILA, MACAM-MACAM GILA!

Memang sakit hati tapi lagi sakit mata memandang, apa lagi bila aku dengar perbagai GILA diluar sana. Ni si keling Sivakumar ni! lu apahal? sudahlah semak dengan orang GILA BUANG ANAK. lu ni pulak Gila nak berkuasa. Apalagi yang lu nak buang? atau lu nak rasa kena buang Negeri kot!

Bila tiba sidang DUN negeri Perak ni si sial ni mulalah buat hal, disebabkan haprak ni tak dapat pakai jubah dan songkok sebagai speaker mulalah buat hal, gua bagitahu sama lu lu pegi tangkap gambar banyak-banyak lepas tu lu terjun lombonglagi baik. Gua panas bila sikeling ni dah mula tunjuk perangai menjadi penderhaka kepada Kedaulatan serta institusi Raja berpelembagaan. lepas tu pulak, ada magkuk hayun yang sanggup jadi balaci dengan tittle HARAM JADAH pencacai. apa yang lu dapat dengan jadi pembontot si kimak ni?

Kalau lu nak tahu macamana gampang ni hidup dan buat kerja, senang beb! selalunya dia akan kemana saja dengan pengiringnya yang sentiasa bawak camera, dan bila dia salam JAGA!!! tentu dia ambik gambar lu dengan muka Toya sambil mengembangkan hidung sekembang hidung babi! Sekarang ni pun gua dengar dia makin kuat gilerrrrr Nak halau MB Dr Zambry Kadir, nak halau YB Hee, nak halau YB Jamaluddin, nak halau YB (B) Kepten Osman Jailu dan banyak lagi dia tengah senaraikan nama yang nak dihalaunya, sampaikan PAK GUARD pun dia nak halau! oiii Haram jadah engkau tu dak awal-awal kena halau tak sedar lagi ke!

Pada Kerajaan negeri Perak sekarang ni apa yang lu buat? Tidur ke? Perihatin lah sikit, tak kan semua exco lu orang duduk rilex, bendung orang Gila ni sebelum dia menculik lembu dan kinzir-kinzir rakyat. Dia nak sangat duduk bawah pokok. Yang lu orang pegi pecahkan batu bersurat tu buat apa? Kata dahulukan rakyat! Lu orang patutnya janganlah kacau batu berhala tu, kan semua yang suka nak tengok, nak sembah, nak ambik gambar dan macam-macam lagi. kadang-kadang aku tengok ada juga konsep 1 Malaysia, betul per! tak kiralah dia orang datang nak sembah macam tokong tapi yang datang tu buat gua terfikir macam satu malaysia pulak bila yang datang dari pelbagai kaum. hahahaha suka hati bapak aku lah aku nak cakap! betul apa! nizar melayu, ngeh cina, siva keling part abang ali jer yang aku tak nampak!

Jadi gua rasa elok sangat kalau di buat kurungan besar kat bawah pokok dan lepaskan 28 ekor berok didalamnya. sukahati lu lah sigila berapa banyak kali sidangpun lu buatlah! SUKA HATI BAPAK LU LAH!

2 Response to "MUSIM ORANG GILA, MACAM-MACAM GILA!"

  1. taipingcentral_harapan melayu says:
    March 22, 2010 at 12:20 AM

    gua sokong lu bro.. kah kah kah, kalau nak tau punya gila orang neh, sampai bini anak dia pun dia halau gak ( sambil pakai songkok dan jubah ).. ekekekeke...

  2. anginpaktam says:
    March 22, 2010 at 5:14 PM

    nasib dia tak gila nak berkhatan dan tuka raja sivaniah pastu pakat kawin dengan anak sedara si nizar hahahaha

Post a Comment