SARKAS ATAU SAMSENG DI SIDANG DUN PERAK?

APA BAPAK LU PUNYA DEWAN SUKA HATI LUNAK BUAT? haram jadah lu semua datang bikin kacau bila AGENDA RAKYAT sedang di perbahaskan, memang haram jadah macam lu semua elok dikandangkan dalam kandang babi jer! boleh jual Tiket buat tabung rakyat yang lu orang nak sangat!
Lu apahal bikin kecoh, semua rakyat termasuk gua nak tahu apa celita dewan sebab apa celita lu orang sudah bikin sama rakyat. setakat lu nak tunjuk samseng, gua ingat baik lu masok tv ada juga hasil! Ini lu tunjuk perangai kurang hajar yang bikin darah gua naik jer, kalau lu bapak gua sekali pun gua sepak kiri kanan.memalukan eturunan je!
yang gua bertambah beron dan angin bila banyak pulak lebai kasap yang nak tunuk setia dengan si haram jadah macam lu orang, angin gua. memang elok sangat la lu semua patut berombongan satu kapal menuju hell. bikin malu sama ustad saja, jangan simpan janggut dan pakai kopiah la brader...... lu bukan kasi malu Melayu tapi lu sampai kasi buruk ugama Islam sekali. gua sendiri tak sanggup nak rosak ugama gua demi untung gua, lu jangan main brader! dengan manusia lu boleh bising, lu boleh ayat, tapi dengan Allah dapt saja lu nanti, gua harap kat dunia lu sudah merasa macamana rasanya kalau lu nak lawan tuhan, lu panggil lah kafur harbi sekutu lu.

Pak polisi pun gua pening juga! sorry brader gua terpaksa cakap! lu pun satu hal! gua tengok sudah banyak kasi lapor pasal siva mangkok nie, dia cukup kebal sampai lu orang duduk tengok saja ker! lagi angin bila sesuka bapak dia keluar surat atas nama kononnya speaker yang sah! panggil semua bersidang, arah 3 calon bebas jangan hadir, arah MB dan speaker dewan tak boleh hadir, keluar surat palsu kata Sultan nak jumpa. APA CELITA BEB? Tak kan tengok saja kot! lu orang tak angin ka? lain tempat gua tengok jangan ada brani bikin jahat! gua pun akan tabik sama POLIS jika lu orang tangkap saja malaun macam diaorang ni. bukan gua sahaja tapi gua rasa semua rakyat negeri Perak mesti setuju!

GUA TAK BOLEH TERIMA BILA ADUN KUALA SEPETANG TAK BAGUN DUDUK MACAM SAMSENG BILA DOA DIBACAKAN, ANGIN SATU BADAN GUA SAMA LU, LAGI ANGIN LU ADA HAJAT NAK PUKUL MB ... ITU SUDAH KIRA KURANG AJAR DAN HARAM JADAH PATUT DIHUKUM! LU INGAT LU SAMSENG SEMUA ORANG KEVUT TERMASUK POLIS!

PADA PENCACAI BAIK ANGKAT KAKI BLAH, BUAT APA LU ORANG BIKIN MALU MELAYU DANM SEKARANG GUA TENGOK MAKIN BERANI JADI PENCACAI PENDERHAKA BANGSA, SORRY BRO GUA TAK SANGGUP WALAUPUN KAUM KATA GUA CUKUP GANAZ... DEMI JADI PENJILAT JUBUR KAFIR SORRY BRO YOU GOT THE WRONG PERSON, LU BOLEHLA GENG CAN I FOCK YOU..... GUA SORRY BRADER!

0 Response to "SARKAS ATAU SAMSENG DI SIDANG DUN PERAK?"

Post a Comment