Dei Siva lu sudah makan ubat ka? ini apa cerita! gua angin jugak bila lu kata sudah ada BN punya ADUN sudah kasi lu surat tanda mau hadir! Thambi...... lu kasi tau la semua orang itu ADUN BN sapa yang kasitau sama lu! lu bikin orang pikir gila macam lu la. biar gua taroh sama BN punya adun yang bodo selupa lu!


Sidang dun besok bukan untuk orang gila macam lu, tapi untuk Rakyat dengar apa cerita negeri, yang lu sebok-sebok dok keluar isu BN punya orang ada geng sama lu apahal! lu gua ingat pegi bikin lu punya sidang mana-mana bawah pokok tentu tak da orang kacau sama lu, gua takat sedekah pisang tu boleh! lu kasi tau gua berapa lu mau!!!!! tapi kalau lu nak jubah itu tak boleh tambi, lu ingat ini selupa rajnikan punya cerita kasi tunjuk bulu dada!

MB pun gua tengok dok diam jer! Apa celita esok! betui ker ada BN punya orang kasi main belakang sama lu! kalau ada kasi taroh baik-baik, besok hari untuk rakyat sama macam gua mau dengar apa celita Perak! bengang jugak gua asyik-asyik dewan tu jadi zoo jadi tempat buat drama dan jadi tempat tunjuk samseng sarip dol pulak! gua ingat kalau dewan tu bapak gua punya sudah tentu lu yang buat kacau gua kasi lempang free! jadi lu orang ingat la gua nak kasi tau sama lu! ITU DEWAN BUKAN BAPAK LU PUNYA! ADA INGAT!

Esok gua serta rakyat nak dengar tentang negeri dan rakyat, boaring asyik cerita lu orang jadi beruk, jadi kera, jadi samseng sarip dol.... lu pegi balik la, bukan bapak lu punya negeri mau suka hati bikin.

1 Response to " "

  1. PAK TAM berkata... says:
    March 29, 2010 at 4:58 AM

    ELOK SANGAT LA TU, PAKAT RAMAI-RAMAI BAWAK FAMILY PEGI TENGOK ZOO KAT SIDANG DEWAN!

    LAGIPUN MASUK FREE KAN!

Post a Comment