APA DAH JADI DENGAN SEKUPANG DUA! TEMPAT LU TAK ADA WAKIL RAKYAT KE?

Gua terkejut bila baca posting brader sekupang dua bila rumah dia memang selalu kena banjir! Apasal lu banyak sabar brader? kalau gua tentu gua kasi balun dengan yang suka buat ikut bapak dia dan dengan YBnya sekali gua balun!

Gua pun tak dengar Geng Lu yang nak merunggut atau kasi jerit ini YB. Apasal lu orang memang takut ka? Gua bukan mewakili sesapa tapi buat geng-geng lu orang gau tau lu semua pejuang bangsa part tu gua tabik spring, tapi tang bela kaum lu gua jadi pening kenapa lu orang duduk diam? Tak kan lu orang dah dibayar macam Parpu oleh YB?

Hello Brade! lu orang kena bising siit bukan apa kadang-kadang YB banyak menu kerja, bukan dia yang patut pegi pun, tapi kalau lu ingat. pak lurah kampung nak pegi..... hehehe sorry brader gua tak berapa nak percaya, kalau lu orang tak berani sound benda baik..... tak pa biar gua mulakan dulu, gua pun blogger jugak! kalau tak betul gua akan sound, gua tak peduli suka hati bapak gua la kalu lu orang tak nak sound, lu kena ingat kalau lu orang tak ada semangat grouping nampaklah kelemahan lu orang seolah-olah lu tak ingat susah satu kaum, jadi lupakan sekejap kisah perjuangan lagipun lu kena ingat ini pun perjuangan jugak!

Pada Pak menteri atau Adun-adun kasi bukak la mata lu, ini orang panlima perang lu, lu orang buat dont no jer! adau mana silap ni? gua harap apa yang gua cerita ni biar Menteri Besar pun tahu macamana diaorang buat kerja dan macamana dia orang ada hormat sama pejuang yang terang-terang berjuang untuk lu, jadi lu pikir la mau bantu atau mau bunuh oarang yang berbakti sama lu, lu sendiri mau ingat lah brader! mana.. mana.. mana.. yang lu orang kata pejuang! halooooo anybody there?........ sunyi jer! diam atau tak da berani?

0 Response to "APA DAH JADI DENGAN SEKUPANG DUA! TEMPAT LU TAK ADA WAKIL RAKYAT KE?"

Post a Comment